Test FMA

Para cualquier otro tema, siempre que esté relacionado con el mundo de FMA, como Juegos, Merchandising, Cosplays, etc.
MomoHInamori000
Alma del Rukongai
Alma del Rukongai

Re: Test FMA

Mensajepor MomoHInamori000 » Jue 30 Abr 2009 04:42

en el primero:
Oculto:
Imagen
You are Winry-chan! Congrats! You are completely obsessed with mechanics and know for a fact that you are tall. You like to hurt people just for the hell of it (Rain: ::backs away slowly::). You hate it when people ruin something you made/got for them. I hope you liked this quiz!

en el segundo:
Oculto:
Imagen

You Scored as Life
You would be a life alchemist. This type of alchemy is extremly complicated and controversial. You would be studying how to create living organisms such as chimeras (a four-legged animal made of two of more animals)or even healing injuries. However, due the the taboo of creating life, human alchemy (the most complicated of all alchemy), is strictly forbidden to ALL.

Life
85%
Flame
55%
Solid matter
50%
Agricultural
45%
Wind
45%
Water
40%

:cry: :cry: :cry: :cry: soy una maniaca rara :? :?
Imagen

Oculto:
Imagen
nell
Shinigami Académico
Shinigami Académico
Contactar:

Mensajepor nell » Jue 07 May 2009 21:46

i would be:
Oculto:
Imagen

You are Hawkeye-kun! She's so cool! You are unrelenting and unwavering loyal to your duty, no matter how cracked the person who gave you an order may be. You are great with handling guns and love to use them (Rain: ::backs away slowly::). I believe you are truly in love with Roy Mustang!! ^^ Hope you enjoyed the quiz!

Alquimista:
Oculto:
You Scored as Life:
You would be a life alchemist. This type of alchemy is extremly complicated and controversial. You would be studying how to create living organisms such as chimeras (a four-legged animal made of two of more animals)or even healing injuries. However, due the the taboo of creating life, human alchemy (the most complicated of all alchemy), is strictly forbidden to ALL.
Última edición por nell el Jue 04 Nov 2010 04:53, editado 1 vez en total.
Imagen
Imagen
Imagen
silviamtz
Usuario BANEADO
Usuario BANEADO

Mensajepor silviamtz » Mar 20 Oct 2009 16:26

En el primero me salio Ed
Oculto:
Imagen
Nya! You turned out to Edo-kun! YAY! The Full Metal Alchemist! =3 Another one of my favorite characters! You are extremly confident and do not accept defeat. You definately hate it when people call you short. You and your siblings have a strong bond and nothing can come between you and them (Me:awwwww~!). Hope you enjoyed the quiz! ^^

y en el segundo me salio de materia solida algo asi
Oculto:
You Scored as Solid matter
You'd be a solid matter alchemist, the most basic and abundant of any alchemist. You specialties would include transforming one form of matter into another, usually into weapons, tools, food, and fixing broken objects. The only other form of alchemy close to this is life alchemy.

Solid matter 65%
Wind 60%
Life 55%
Flame 55%
Water 30%
Agricultural 15%
Imagen
.....LOS SUEÑOS SON DIFICILES DE ALCANZAR, PERO SI TE ESFUERZAS PUEDES ALCANZARLOS.....
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
australia
Shinigami Académico
Shinigami Académico
Contactar:

Mensajepor australia » Mar 09 Feb 2010 21:20

Yo también soy
Oculto:
Imagen

Y
Oculto:
You Scored as Wind
You would be a wind alchemist. Though they don't sound as cool as any of the other types of alchemist, they can actually be the one of most dangerous. A common ability is condensing the air into a liquid form and cooling it then rapidly re-heating it to create a bright light followed by a tremendous shock wave. Wind alchemist, in general, control air, and can possibly change the amount of air around one individual (like suffocating them).

Wind
90%
Life
75%
Water
60%
Solid matter
50%
Agricultural
50%
Flame
40%
Imagen 
Oculto:
Imagen

Imagen Imagen Imagen Imagen
Death_goddess
Alma del Rukongai
Alma del Rukongai

Mensajepor Death_goddess » Mar 30 Mar 2010 01:51

a mi me salio en el primero qe soy winry
Imagen
ImagenImagenImagen
Imagen
Soldier Demon
Hollow Errante
Hollow Errante

Mensajepor Soldier Demon » Mié 20 Oct 2010 22:11

joer.. con la de gente que hay...

Oculto:
Imagen

Alquimista:

Oculto:
Usted sería un alquimista de la llama. El explosivness de fuego te atrae y te da la sensación de poder se ve reforzado por la capacidad de control. La mayoría utilizan este tipo de alquimia mediante el uso de materiales inflamables y controlar el volumen y la dirección del flujo del oxígeno dentro de las llamas.
Oculto:
El hombre es mortal por sus temores e inmortal por sus deseos.
Si los hombres mantienen la esperanza es porque no tienen valor para mirar a la muerte a los ojos
Imagen
ImagenImagen
ImagenImagenImagen

ImagenImagen
neko_girl
Alma Novata
Alma Novata

Mensajepor neko_girl » Lun 07 Mar 2011 23:25

soy Mustang sama y tambien en el segundo sali fuego asi que solo dire esto, 100% Mustang sama!! y eso que soy mujer y balla las cosas de la vida que mi sobrino (baron) salio a Hawkey san y en el segundo salio materia o algo asi no recuerdo ayer hisimos los quisst

sin mas, paz
Yoruumini
no creas que la vida es mas facil solo por que queras vivir
Rourudesu
Alma del Rukongai
Alma del Rukongai
Contactar:

Mensajepor Rourudesu » Mar 08 Mar 2011 04:34

me toco
Oculto:
Imagen
XD! Que resultó ser Hughes-sama! Tan molesto como él es, él es mi personaje favorito! Te encanta molestar a la gente con su obsesión con uno de sus relitives y siempre tienen una imagen o un centenar de empujar en los rostros de las personas. Te encanta broma alrededor y puede ser muy curiosos, a veces. Usted y yo probablemente se llevan muy bien!

y en el segundo
Oculto:
Imagen
Usted sería un alquimista de la llama. El explosivness de fuego te atrae y te da la sensación de poder se ve reforzado por la capacidad de control. La mayoría utilizan este tipo de alquimia mediante el uso de materiales inflamables y controlar el volumen y la dirección del flujo del oxígeno dentro de las llamas. y

Llama
80%
Materia sólida
65%
Viento
65%
La vida
50%
Agua
40%
Agrícola
35%

me gustaron los dos XD
El alma que hablar puede con los ojos, también puede besar con la mirada.
Oculto:
Imagen

Imagen
Nair
Shinigami Académico
Shinigami Académico

Mensajepor Nair » Mar 03 May 2011 17:58

A mi me salio.....
En el primero....
Imagen
You are Winry-chan! Congrats! You are completely obsessed with mechanics and know for a fact that you are tall. You like to hurt people just for the hell of it (Rain: ::backs away slowly::). You hate it when people ruin something you made/got for them. I hope you liked this quiz!
En el segundo......
Hasta la victoria simpre!!!
ShinigamiiSamaaa
Alma del Rukongai
Alma del Rukongai

Mensajepor ShinigamiiSamaaa » Mar 28 Jun 2011 13:44

hrrm... me salió
Oculto:
Nya! You turned out to Edo-kun! YAY! The Full Metal Alchemist! =3 Another one of my favorite characters! You are extremly confident and do not accept defeat. You definately hate it when people call you short. You and your siblings have a strong bond and nothing can come between you and them (Me:awwwww~!). Hope you enjoyed the quiz! ^^

y en el segundo
Oculto:
You Scored as Solid matter

You'd be a solid matter alchemist, the most basic and abundant of any alchemist. You specialties would include transforming one form of matter into another, usually into weapons, tools, food, and fixing broken objects. The only other form of alchemy close to this is life alchemy.

vaya, nunca había hecho este test pero alucino con los resultados XD
Imagen
new tag :3
Oculto:
Imagen

Volver a “Varios”